FAQ
Producten
Nee, op alle producten vindt u het keurmerk Proefkoneen. Een logo dat garandeert dat er voor de bestanddelen van onze producten geen dierproeven zijn uitgevoerd.
Nee in onze producten zitten geen parabenen.
Onze producten zijn zoveel als mogelijk op natuurlijke basis samengesteld.
Wij willen wel van onze kant uit wijzen op een wijd verspreide fabel: Namelijk de claims die gemaakt worden over de percentage natuurlijkheid van een product, dienen soms met een korrel zout genomen te worden.
Dat heeft namelijk te maken met de wijze waarop de alle shampoos geproduceerd worden, waarvan het ingrediënt water (aqua) soms wel 98 procent van de totale inhoud bevat.
Aangezien water een natuurproduct is, zou men kunnen claimen dat gebaseerd op bovenstaande het voor 98 procent natuurlijk is. Dit houdt in dat men het al snel een natuurproduct kan noemen (door slechts 2 procent grondstoffen aan het water toe te voegen).
VERZENDEN & RETOUR
Nederland, België en Luxemburg.
1-3 werkdagen.
Dit is mogelijk en kunt u aangeven tijdens de bestelprocedure.
Dit is op verzoek mogelijk info@fuente.nl
€4,95. Boven de € 30,- geen verzendkosten.
Stuur ons een e-mail via info@fuente.nl
BETAALMETHODES
BETAALWIJZE KOSTEN LEVERTIJD
- iDEAL gratis 1 – 3 werkdagen
- Mastercard gratis 1 – 3 werkdagen
- VISA gratis 1 – 3 werkdagen
- American Express gratis 1 – 3 werkdagen
- Bancontact gratis 1 – 3 werkdagen
Dit is niet mogelijk.
ACCOUNT
Bent u uw wachtwoord vergeten klik dan op hier. In het daarop volgende scherm kunt u uw gebruikersnaam of e-mailadres opgeven en op de knop ‘Wachtwoord opnieuw instellen’ klikken.
U ontvangt dan een e-mail op het opgegeven e-mailadres waarin u een link vindt om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Het is uiteraard wel belangrijk dat u het e-mailadres opgeeft waarmee u zich geregistreerd hebt op onze website! U krijgt een melding wanneer uw e-mailadres niet bekend is in ons systeem.
Snellere bestelprocedure bij vervolgbestelling. U heeft tevens een overzicht van al uw bestellingen gemaakt op deze website. U kunt een bestelling die u eerder gemaakt heeft gemakkelijk opnieuw bestellen.
Als u een account heeft aangemaakt en bent ingelogd kunt u bij ‘My Account’ uw gegevens wijzigen.
Heeft u geen account en u wilt uw gegevens wijzigen nadat u een bestelling heeft verzonden? Stuur dan zo snel mogelijk na het bestellen een e-mail aan
info@fuente.nl. Uw bestelling wordt na ontvangst zo snel mogelijk door ons verwerkt en na verwerking kunnen wij uw gegevens niet meer wijzigen.